Hva leter du etter?

  • Velg kategori:
  • Velg tjeneste:

TGI Fridays: Løftet fotball-VM opplevelsen på Kontraskjæret

Hvordan skape salg i Oslo i en periode mange vil prioritere fotball-VM fremfor restaurantbesøk

LES MER

NSB: Holdningskampanje

Hvordan øke kunnskapen om hvorfor det lønner seg å ta toget.

LES MER

Arla: Cocio – Shake it!

Hvordan skulle Cocio øke oppmerksomhet, kunnskap og salg mot etablerte konkurrenter med langt høyere budsjetter. 

LES MER

Netcom: Netcom - 20 årsjubileum

Hvordan vi utnyttet 20 års-bursdagen som en anledning til å aktualisere NetCom 

LES MER

Viasat: PVR bokser

Før jul lanserte Viasat sin kampanje for dekoderen HD PVR, som lar brukerne ta opp TV-programmer og se dem ved anledning. En kraftig redusert pris ble koblet med en nyskapende annonsekampanje, som fikk oppmerksomhet både i media og målgruppen.

LES MER

NYHETSBREV

Frokostmøter

Kurs