Forbrukerinnsikt, research og effektmålinger

Vanlige spørsmål

  • Hvordan kan jeg få mer ut av medieinvesteringerne mine?
  • Hvilke medier bidrar med hva?
  • Hvor mange kampanjer kan jeg få ut av budsjettet mitt?
  • Hva vil det bety om jeg tenker mer kontinuitet i stedet for kun kampanjer? Hvor mye vil det gå utover mine kampanjer?
  • Er det nok å stole på min egen magefølese etter endt kampanje?
  • Hvordan kan jeg stole på at mediebyrået gjør den beste jobben for meg?
  • Trenger jeg virkelig å bry meg om det digitale? Jeg selger jo kun i butikk.
  • Hvem er det som kjøper mine varer og hvordan påvirker jeg dem?
  • Hva gjør mine konkurrenter på mediesiden? Er det bra eller dårlig?
  • Hvilket budsjett trenger jeg for å nå salgsmålene mine?

Kontaktperson

Lise Tangen Hansen

Stilling: Direktør for forbruker og markedsinnsikt og ROMI
Telefon: 91713670
Mail: lise.tangen.hansen@carat.com

NYHETSBREV